Resumé dop-30årsfest.

1kommentarer

Dopet var hur lyckat som helst, kunde inte önska mig bättre. Freya var så lugn och glad hela tiden, höll t.om på att somna i Marcus famn när vi stod där framme :) Marita och Sara sjöng jätte fint och hela dopet var precis lagom långt, ingen hann bli uttråkad. :p
Kalaset var också lyckat, både smörgåstårtorna och dom vanliga tårtorna var hur fina som helst och jätte goda. Freya fick massvis med presenter, jätte mycket bra och fina saker. Så ja, allt var perfekt, kunde inte önskat mig bättre.

Festen var också lyckad. Alla vi ville ha med var där och de va både roligt och trevligt :)

Är oerhört glad och tacksam att vi har så många fina människor runt omkring oss. <3

Dessvärre hann jag inte ta så mycket foton själv, men de fanns det ju som tur var andra som gjorde. :)


1 kommentarer

Jenni

07 Feb 2013 21:36

var det mysigaste dopet jag vart på Carro :) Är så glad att jag fick vara med å fira både Freya och Jens :)<3

Kommentera

Publiceras ej