Snabb nattning, 5månaders vaccin och tandläkarskräck.

0kommentarer

Hatar denna jävla mobil-app ibland alltså. Skrev ett långt inlägg och när jag var färdig och skulle skriva rubrik så försvann alltihop. Jävla skit också.
Aja, bara till å börja om...

Blev en sen nattning av Freya idag. Fastnade inne vid datorn, spelade candy crush på Facebook. Freya satt så snällt i mitt knä och tittade på. Hon tycker det är roligt med alla färger.
Sen när blöjan var bytt och pyjamasen påsatt gick vi in i sovrummet. När jag väl stängt dörren och dimrat ner ljuset så utbrast jag "- Attans Freyis, nu glömde vi ju boken där ute. Hur gör vi nu då? Hmm.. Ja, här har du snuttisen och bappen.. Nu ska mamma titta om hon hittar något att läsa för dig... Hmm..."
De fick bli högläsning ur diverse bloggar, men Freya verkade inte ledsen för det. Hon somnade efter 9 minuter utan ett knyst, inte ens ett litet stånkande. Toppen tänkte jag, såhär ska vi nog göra fler gånger. :)

Idag är Freya 5 månader. kl 22.38 för att vara exakt. Och imorgon är det dags för 5 månaders vaccinet. Men innan det skall jag till tandläkarn och jag bävar verkligen inför detta. Fyfan, vad jag hatar tandläkare, jävla sadister rent ut sagt. Ska laga ett litet hål, kommer säkert inte ta längre än 35 min, men önskar just nu hellre att de varit en förlossning jag skulle genomgå. Fyfan.
Aja, jag uppdaterar väl imorgon, om jag nu överlever. Natti.

Kommentera

Publiceras ej