Måååååååndag!

0kommentarer

Äntligen måndag, äntligen! Å livet börjar på nytt igen.
Veckan e kommen, en helg e försvunnen. Alla plockar fram den glada munnen.
Tjoar å man klappar som en negerkör. Hela bussen sjunger vår busschaufför.
Äntligen måndag, äntligen! Å livet blir kul igen
.
 
Idag har Freya och jag tagit måndagen i lugnets tecken. Vi låg länge kvar och gosade i sängen, innan Freya tyckte det var dags för frukost. Efter det har jag suttit vid datorn lite, när vi inte har busat och lekt ihop förstås. 
Vid ett tillfälle, när Freya hade tröttnat på att leka med mig, skallror blinkande och tjutande leksaker, prasslande gosedjur osv. så lät jag henne ligga i sängen, där hon efter en stund hittade sina fötter som var väldigt intressanta. Mer intressanta än vad jag och leksakerna var iaf. :)
 
 
 
Sötnos. :)

Fick även höra hennes första as-garv. Satte ner henne på golvet jämte Elvis och lät henne klappa honom och knipa fast sina händer i hans päls. Då vänder sig Elvis emot henne och slickar henne på kinden och Freya brister ut i ett as-garv! Så härligt att se! :D
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej